Mπρρ......

O Τοτός γυρίζει από τις εξετάσεις αισιόδοξος.

-Πως τα πήγες; Τον ρωτάει ο πατέρας του.
-Πολύ καλά. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τα αποτελέσματα.
-Ωραία, απαντάει ο πατέρας του, αλλά δεν μπόρεσες να καταλάβεις πως τα πήγες στα προφορικά; Τι είδους άνθρωπος ήταν ο εξεταστής σου;.
-Πολύ θρήσκος. Κάθε φορά που απαντούσα σε μια ερώτηση του, κοίταζε τον ουρανό, έκανε τον σταυρό του και διαρκώς έλεγε:
«Έλα Χριστέ και Παναγιά».









Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου:
- Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα΄;.
-Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιός του!!!
Και ο Τοτός:
-Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
-Όχι.
-Πάλι καλά!!!


-Μαμά, μαμά! Εσύ δεν μου είπες ότι όποιος πεθαίνει μετά γίνεται σκόνη;

-Ναι παιδί μου
-Μαμά, φοβάμαι.
-Γιατί παιδί μου;
-Γιατί κάτω από το κρεβάτι μου υπάρχουν πάρα πολλοί πεθαμένοι