ΜΠΡΡ...

Ο μικρός Νικόλας προσεύχεται.
- Θεέ μου κάνε να γίνει η Θεσσαλονίκη η πρωτεύουσα της Ελλάδας!
- "Γιατί χρυσό μου;", ρωτά η μαμά του.
- Γιατί έτσι έγραψα στο διαγώνισμα της Γεωγραφίας!
Μια μαθήτρια ζητά από
τον καθηγητή της να της εξηγήσει τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ χρόνου και αιωνιότητας.
Και ο καθηγητής:
- Θα μπορούσα να σου το εξηγήσω αν είχα χρόνο. Μα και αν ακόμη είχα χρόνο, εσύ θα χρειαζόσουν μια αιωνιότητα για να το καταλάβεις.

Ο μικρός Κωστάκης γυρνάει την πρώτη μέρα από σχολείο.
- Σας έμαθαν τίποτα παιδί μου σήμερα; τον ρωτάει η μητέρα του.
- Τίποτα. Αφού, να φανταστείς, πρέπει να πάω κι αύριο!

Στην τάξη γίνεται πολλή φασαρία και ο δάσκαλος αγανακτισμένος φωνάζει:
- Θα σταματήσετε ή θα τιμωρήσω κανέναν;
- Όχι, λέει κάποιο παιδί.
- Ποιος είπε το όχι; ρωτά έξαλλος ο δάσκαλος;
Ο Μεταξάς!

Η μικρή Λουκία παρακολουθούσε τη μαμά της, που καθάριζε πατάτες. Κάποια στιγμή ρωτάει η μικρή Λουκία:
- Γιατί, καλέ μαμά, μερικές τρίχες απ τα μαλλιά σου είναι άσπρες;
- Όταν είσαι άτακτη, λέει η μαμά, και με στενοχωρείς και με κάνεις να κλαίω, μια τρίχα απ τα μαλλιά μου αλλάζει χρώμα και γίνεται άσπρη.
Α ναι; κάνει η μικρή Λουκία. Και της γιαγιάς τα μαλλιά γιατί είναι κάτασπρα;


Ο πατέρας, η μητέρα και το μικρό παιδάκι κάθονται μπροστά στην τηλεόραση παρακολουθώντας κάποιο πρόγραμμα . Το μικρό , όπως όλα τα παιδιά , είναι πολύ περίεργο ως συνήθως και συνέχεια ρωτάει τον μπαμπά του για το καθετί που βλέπει.
- Μπαμπά γιατί γίνεται εκεί πόλεμος;
- Δεν ξέρω παιδί μου.
- Μπαμπά γιατί αυτός σκότωσε την μητέρα του;
- Δεν ξέρω παιδί μου.
- Μπαμπά γιατί έπεσε αυτό το αεροπλάνο;
- Δεν ξέρω παιδί μου.
Η μητέρα κάποια στιγμή απευθυνόμενη στο παιδί της του λέει:
- Γιωργάκη παιδί μου μην τον ζαλίσεις συνέχεια τον πατέρα σου με ερωτήσεις.
Και ο άντρας της ..
- Μαρία άσε το παιδί να ρωτάει,αλλιώς πως θα μάθει;